مقدار مصرف روزانه پودر جوانه گندم برای چاقی
  • قالب وبلاگ
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس pereparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مقدار مصرف روزانه پودر جوانه گندم برای چاقی

سلامتی و حفظ آن یکی از مهمترین اصول زندگی هر انسانی است. به همین جهت از دیرباز تا به اکنون مصرف غذاهای سالم و مقوی برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

پودر جوانه گندم بیز  یکی از مکمل‌های غذایی و کاملا گیاهی ارزشمند است که سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی لازم برای بدن می‌باشد.

در واقع اگر به دنبال ماده‌ای هستید که کاملا گیاهی و سالم بوده و بتوانید به شیوه‌های مختلف از خواص آن بهره ببرید؛ پودر جوانه گندم برند دکتر بیز «Dr. BIZ» می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

خرید پودر جوانه گندم دکتر بیز

چاقی صورت، کاهش کلسترول و تقویت سیستم عمومی بدن از جمله خواص این جوانه مقوی به شمار می‌رود.

جهت تهیه و خرید پودر جوانه گندم بیز می‌توانید به فروشگاه آقای بیز مراجعه کنید و آن را سفارش هید. این فروشگاه از جمله نمایندگی‌های معتبر فروش محصولات دکتر بیز است که این پودر را در بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با خواص و نحوه مصرف این محصول بیشتر آشنا شوید.
خواص پودر جوانه گندم دکتر بیز

جوانه گندم از خاصیت‌های بی‌شماری برخوردار است، این محصول به عنوان یک مکمل غذایی دارای طبیعت گرم می‌باشد.
قسمت خوراکی گندم از سه بخش سبوس گندم، جوانه گندم، و آندوسپرم تشکیل شده است.

قسمت سبوس و جوانه گندم دارای مقادیر مفیدی مواد مغذی برای بدن می‌باشد، اما قسمت آندوسپرم، همان آرد سفید است که دارای نشاسته بوده و فاقد فیبر، سبوس و مواد مغذی است.

از سری مواد مغذی موجود در این محصول می‌توان به ویتامین‌ها، اسیدهای چرب، فیبر، مواد معدنی مانند فولات، فسفر، منیزیم، آهن، ویتامین E، تیامین و روی اشاره کرد.

فیبر غذایی موجود در آن می‌تواند به کنترل سطح قندخون و اسیدهای چرب ضروری بدن کمک کند.

قیمت پودر جوانه گندم دکتر بیز

ویتامین E و اسیدهای چرب، آنتی اکسیدان فراوانی دارند؛ تصور می‌شود رادیکال‌های آزاد را کاهش می‌دهند و در جلوگیری از پیری زودرس موثر است، جوانه گندم و دانه گندم باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی می‌شود.
طریقه مصرف پودر جوانه گندم بیز

این محصول به دلیل اینکه به صورت پودری فرآوری شده است می توان به نحوه های مختلفی آن را در سبد غذایی مصرف کرد که در ذیل به آن اشاره شده است:

به عنوان یک جایگزین سالم و مغذی آرد سوخاری یا ترکیبی با آرد داخل کتلت، شامی، کوفته، نان، سوپ و …

استفاده همراه با انواع نوشیدنی ها مثل شیر و …

استفاده همراه با ماست، سالاد، خورشت و…

هر نوع مصرف این محصول میتونه شما را از خواص بی نظیرش بهره مند سازد به جز افرادی که قصد چاقی و پر شدن صورت خود را دارند و همچنین قصد مصرف برای لاغری دارند که نحوه مصرف در بخش زیر به آن اشاره شده است.
پودر جوانه گندم
خواص جوانه گندم برای لاغری

          قبل از هر چیز اگر از افرادی هستید که روش‌های گیاهی و سنتی را برای تناسب اندام انتخاب کرده‌اید، خوب است بدانید استفاده از سبوس برای کمک به بخش کنترل اشتها، در پروسۀ لاغری و تناسب اندام، موثرتر است. سبوس‌ها در این مورد بهتر از پودر جوانه گندم عمل می‌کنند. با این حال این محصولات در صورتیکه قبل از وعده‌های اصلی غذایی و نزدیک به آن، استفاده شوند، به کنترل اشتها کمک بسیار زیادی خواهند کرد.

          پودر جوانه گندم در صورتی که قبل از وعده اصلی غذایی استفاده شود یک مکمل مفید غذایی برای لاغری شکم به حساب می‌آید. به این ترتیب که در حدود 10 دقیقه قبل از وعده غذایی (صبحانه، ناهار و شام) یک ساشه از پودر جوانه گندم دکتر بیز را با آب، شیر، ماست یا سالاد ترکیب کرده و میل نمائید. میزان بالای فیبر در جوانه گندم منجر به ایجاد احساس سیری طولانی مدت شده و کنترل اشتها در مصرف‌کننده باعث اجتناب از خوردن تنقلات مضر و چاق‌کننده خواهد شد.

قیمت پودر جوانه گندم دکتر بیز در فروشگاه آقای بیز
محصولات بسیاری در بازار تحت عنوان پودر جوانه گندم بیز وجود دارند که دارای کیفیت‌های مختلفی می‌باشند. اما در این بین نکته‌ای که لازم است به آن دقت کنید این است که در دام کلاهبرداران در این زمینه نیافتید.

پودر جوانه گندم دکتر بیز

به این دلیل که برخی از سودجویان بخاطر کسب سود بیشتر، پودر جوانه گندم بیز را با هزینه‌ی بسیار پایین به شما پیشنهاد می‌دهند که در اصل بدون کیفیت لازم است. این محصولات با این درجه از کیفیت هیچ‌گونه تأثیر خاصی نداشته و نتیجه‌ای را به بار نخواهند آورد.

به همین منظور برای خرید پودر جوانه گندم بیز بهتر است که از طریق فروشگاه‌های معتبر و مطمئن اقدام کنید.

در فروشگاه اینترنتی آقای بیز این محصول با بهترین متدهای فرآیند تولید و با دریافت تمامی مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو توسط این فروشگاه به بازار عرضه می‌شوند.

در صورت وجود هرگونه سؤال و یا نیاز به دریافت مشاوره بیشتر، می‌توانید از طریق شماره‌های تماس‌های درج شده در صحفه با تیم مشاورین این فروشگاه در ارتباط باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امیر عباس